:

טור א׳טור ב׳
סוג הרכב או סוג המפעל
טור ג׳
כמות כלי הרכב במפעל
טור ד׳
מספר ימי עבודה בשבוע הנדרשים לפיקוח
1.כלי רכב מסוג M1 שסיווג המשנה שלו הוא פרטי או שצוין ברישיונו כמרכב אחוד, רכב מסוג N1, O1, O2, OT, T, L, לרבות רכב החכר ורכב השכרה למעט כלי רכב או מפעל שמתקיים לגביו המפורט בפרט 2 או5, לפי העניין0 עד 441
45 עד 702
71 עד 803
81 עד 1004
101 עד 250משרה מלאה
2.מפעל שהוא מוביל מסוג א ו־ה כמשמעותם בתקנה 4 לתקנות שירותי הובלה, שבו חלק מכלי הרכב מהסוגים המפורטים בפרט 11 עד 5היקף משרה כפי שתקבע הרשות, באישור רשות הרישוי, לקצין הבטיחות ולמפעל בהתאם לכמות כלי הרכב במפעל ולסוגם
6 עד 151
16 עד 252
26 עד 403
41 עד 704
71 עד 120משרה מלאה
3.כלי רכב מסוג M1 או M2 או M3 שסיווג המשנה שלו הוא אוטובוס פרטי או אוטובוס ציבורי או מונית הפועלת בקו שירות1 עד 151
16 עד 252
26 עד 403
41 עד 714
72 עד 120משרה מלאה
4.כלי רכב מסוג N3, O3*‎ – למעט רכב מסיווג משנה רכב עבודה, ו־N2, למעט לגבי מוביל כהגדרתו בחוק שירותי הובלה,התשנ״ז–1997 (להלן – חוק שירותי הובלה)20 עד 602
61 עד 803
81 עד 1204
121 עד 150משרה מלאה
5.כלי רכב מסוג O4*‎, וכן מפעל שהוא מוביל כהגדרתו בחוק שירותי הובלה ובלבד שלא מתקיים לגביו כל המפורט בפרט 21 עד 5היקף משרה כפי שתקבע הרשות, באישור רשות הרישוי, לקצין הבטיחות ולמפעל בהתאם לכמות כלי הרכב במפעל ולסוגם
6 עד 151
16 עד 252
26 עד 403
41 עד 704
71 עד 120משרה מלאה
6.אמבולנס, מונית למעט מונית הפועלת בקו שירות, רכב סיור, רכב מדברי, רכב עבודה20 עד 401
41 עד 602
61 עד 903
91 עד 1204
121 עד 180משרה מלאה
* לגבי כלי רכב מסוג O3 ו־O4 – גרור ונתמך יחושבו כיחידה אחת לצורך חישוב היקף כלי הרכב במפעל לקביעת היקף ימי העבודה הנדרשים של קצין בטיחות.